Burnout Paradise: The Ultimate Box

. 8 Şubat 2009 Pazar

[2009-02-08_132746.jpg]
Konsolların hızlı çocuğu Burnout PC serisindeki yeni Burnout Paradise demo olarak oyunculara sunuldu.

Kendilerini ilk kez Playstation malzemeleri satan bir yerin vitrinindeki plazma ekranda görmüştüm.O gün bu oyunun bende hastalık yapacağını anlamıştım ki oyunun adını unutmamak için kalemle bastıra bastıra yazmıştım.Ama üzüntüm şuydu ki;sadece playstation için vardı.PC için nerede aradıysam bulamadım.En sonunda Burnout Paradise Demo oyunculara sunuldu.

Burnout Paradise: The Ultimate Box ; Paradice City'de keyifli yarışların mekanı olarak tanınıyor ve Xbox 360 ve Playstation 3 içinde kullanıcılara sunulmuş durumda.

Burnout Paradise: The Ultimate Box'un 2,9 GBlık devasa DEMO'sunu Buraya Tıklayarak ücretsiz indirebilirsiniz.

0 Yorum Yapıldı: