Prince Of Persia Hakkında

. 3 Şubat 2009 Salı

Öncelikle sizlere prince of persianın oyun hikayesi hakkında bilgi vermek istiyorum;çölde eşeği Farah'ı arayan Prince birden neye uğradığını şaşırır.O da ne ? Tepesine bir kız düşer.O kız ise prensestir.Oyun böyle başlıyor ve Prince'in prensese aşk beslemesiyle devam ediyor.Oyunda ölmek düşmek hiç yok artık çünkü Prince ne zaman düşse prens üstün gücüyle atlayıp elinden tutuyor ve onu düştüğü yerdeki en yakın yüzeye bırakıyor.

Hikaye ve grafik açısından yenilikler skiller güzel ancak oyun içeriği iyi kurgulanmamış,oyunda belirli merkezler var yapmanız istenilen ise bu merkezlere gidip mavi çekirdekler toplamak bu olay bence bir çocuk oyununda olabilecek cinsten etraftan bir şeyler toplamak sizcede öyle değil mi? Gidilen merkezlerde çıkan çeşitli canavarları öldürmek gibi çocuk oyununa benzettiğim bir stil.

Son olarak ben oyunu aldığıma pişman oldum ama grafikler ve Prince'in o yeni duvarda yürüyüş stili hoşuma gitti diyebilirim.Ben Prince Of Persia nın bütün serilerini oynamış biri olarak eski versiyonlara dönüp o bölümlere yeni grafikler,stiller,değişik yaratıklar konulmasını tercih ederdim.Ubisoft bir daha düşünüp eski günlere dönmeli ve bomba gibi bir çıkış yapmalı.Eğer bu sene yaparsa büyük ilgi toplayacağından eminim.

0 Yorum Yapıldı: